25 juli / naar Mildura en terugblik op de Grampians

25 juli 2015 - Mildura, Australië

We zijn net aangekomen in Mildura, een lange weg zoals dat hoort in de Outback, zo'n 70-100 km van kruising tot kruising. Rode grond, struiken, lage bomen maar zeker ook veel groene grasvelden. Landbouw, vee en druiven, diverser en groener dan ik dacht.

We blikken terug op drie mooie dagen in een bijzonder huisje op een berg in de Grampians, dat biedt wat het belooft: Kangaroos on the top paddock een voor en achtertuin vol Kangeroes. Je moet altijd even speuren,anders is het ook niet leuk, maar dan is er altijd een groepje. Pepijn maakt er topsport van. Van 's morgens vroeg.. We zijn ook op pad geweest, dagje naar de waterval en de bergen in en dag naar Halls Gap. Iets te lang - gezellig en met speeltuin- gaan lunchen en dag is weer voorbij. Want met zoveel dieren onderweg, die nu leuk zijn om te zien, emu's en herten, in het wild, wil je niet door het donker rijden, dus 5 uur thuis. Mooi huisje, maar geen internet en geen telefoon bereik. Lastig met spannende daten in NL maar gelukkig allemaal goed en nu weer online. Morgen met een jeep op pad, vroeg op pad , vroeg op anders worden we door de gids van ons bed gelicht. Morgen meer !

1. Yvonne:
    25 juli 2015
    Yeahhhhh, weer een bericht van belang de wereldreizigers. Top!!!! Wat een mooie foto's. Geniet van de jeepsafari morgen.xxxx