Keep going - Airlie Beach

11 augustus 2015 - Airlie Beach, Australië

Toch maar af en toe een nieuw verhaal beginnen ivm de back up. Foto's opladen duurt lang, dus misschien wordt dat thuis dat ik dat ga doen. Dag twee, de volledige dag, want dat is het ritme steeds: reisdag, overnachting, twee dagen, vertrek ( 3 nachten dus). Dag twee naar Daydream Island. Een overdreven duur triple per Ferry van een half uur naar het dichtst bij gelegen Whitsunday Island, 1 van de 174. Maar dan kom je idd op een droom eiland. Met een groot resort, een heuse wending chapel, zwembaden, winkeltjes en excursies overal. Een beetje over the top, maar als je daar doorheen kijkt en gewoon met je voeten in de zee gaat staan, zie je het koraalrif in alle prachtige kleuren en de visjes om je heen zwemmen. De kids houden het op het zwembad en hebben ook een goeie tijd. Emmy is trouwens vooral van het vasthouden, in het aquarium mocht ze iets vasthouden wat een haaie ei blijkt te zijn, maar de pijlstaart roggen aaien laten we toch even voorbij gaan. Ter herinnering aan Steve Irwin. Wel wat foto's op FB gezet, Yvonne, dat was doe schaduw in het water, daar vergat ik antwoord op te geven schiet me nu te binnen. Mooi eilandje dus, beetje bizar want zelfs hier springen de kangoeroes rond, langs de tennisbaan en achter de hangmat langs. Tja. Niet helemaal onze stijl dit vakantie oord. Dus snel weer naar wal. Onze Nederlandse kennissen komen we niet tegen, dus op naar Sorento's dan maar. Pizza is toch een soort van thema deze vakantie. En tja, we kunnen niet koken in ons appartement. Jammer hoor.....