eerste dag Melbourne

15 juli 2015 - Melbourne, Australië

Het is de eerste dag in Melbourne. Wakker worden in ons auperstrakke appartement, nu niet meer zo strak met onze koffers overal. Maar plek zat om te turnen en verstoppertje spelen en wat onze kinderen al niet meer doen. Ze moeten toch hun energie kwijt in de stad op 21 hoog. Oh ja, er is ook nog het zwembad, maar dat hebben we vanavond pas geprobeerd. Vanochtend de stad in en het centrum verkend met de gratis tram. Heerlijk om rond te reizen met de tram en bekende plekken te zien en de sfeer van Melbourne te proeven. Geluncht tussen de zakenmensen boven in het centrum. Emmy is best nog moe, maar dat zie je op de foto's, ze loopt nog weinig zelf maar Pepijn beweegt in de stad als een echte gids. Hij chipt in in de tram met onze Myki's. 'S middags omdat het droog blijft naar de dierentuin geweest en de eerste Austratische dieren gezien. Mooie koala foto gemaakt maar die hebben jullie nog tegoed. Volgen er vast meer. Morgen een familiedagje als we 's middags Miichael treffen en 's avonds gaan eten met Monica. Leuk! Oh ja, het is wel duidelijk, we hebben het vest naar onze zin....groetjes!