Familiedag in Melbourne - dag 2

16 juli 2015 - Melbourne, Australië

Vandaag een familiedagje in Melbourne. Koffie en 'een poefel' gegeten met Michael bij Victoria Street Market en vanavond Italiaans gegeten bij Spaghetti Street op Bourke Street 59 met Monica. Was allebei erg gezellig. Voor de kids weer een meevaller dat Monica Nederlands praat, dus ze konden hun vragen stellen. Met Micael zijn we over de markt gelopen, hij heeft de laatste mosselen gekocht want ze sluiten al rond het middaguur en daarna nog even langs de kraampjes. Nog geen souvenirs gekocht, want we beginnen net. Dit gaat er niet helemaal in bij de kinderen natuurlijk. Pepijn heeft super energie, geen idee waar hij het vandaan haalt, hij rent en springt en loopt net als de avondvierdaagse de route dubbel. Emmy vindt het wel best op de schouders van Cees. Foto's komen morgen, ze willen behalve de koala van gisteren niet via de Bluetooth over. Volgens mij zit de buurvrouw er doorheen met haar Bluetooth. Vanmorgen nog een toeristisch stukje gedaan naar de Docklands, het hippe nieuwe centrum dat niet hip,is maar dat geeft niks. Ieder stukje van de stad is nieuw en mooi en ook weer oud en vol met herkenningspunten, want ik had het warempel goed dat de bookshop die we tegenkwamen de bookshop is waar ik 25 jaar geleden met Tante Claude ben geweest. Het bijkletsen met familie was net alsof we elkaar vaak zien, wat bij Monica dan ook toevallig wel zo was, maar Michael had ik toch echt al jaar of 8 niet meer gezien. Morgen nog een dagje stad en dan op naar het platteland. Er zijn walvissen gespot bij Portland, die willen we graag zien!

1. Yvonne:
    17 juli 2015
    Geweldig, wat een mooi uitzicht.
    Ik hoop dat jullie walvissen zien, dat is mijn grote wens nog eens.
    Veel plezier, en schrijf maar veel, dan kunnen we lekker meegenieten.
    Groetjes van yvonne
  2. Saskia:
    17 juli 2015
    Hoi,
    Je eerste stukje ziet er al leuk uit, blijven schrijven hoor, dat is leuk voor ons.
    Fijne reis verder, geniet er van
    groetjes, Saskia