Laatste dag Melbourne

17 juli 2015 - Melbourne, Australië

Vandaag - vrijdag - de laatste dag in Melbourne en de laatste dag stad voorlopig. Snap niet waarom Pepijn in een dorp woont, hij is helemaal op zijn gemak in de stad, loopt als een kievit, rent voor ons uit, tilt zijn zus op als dat nodig is, hij bloeit helemaal op hier. Stad is blijkbaar ook gewoon sport voor hem. Hij had wel een beetje spierpijn zij hij, tja dat snap ik wel. Was weer een leuke dag, om het voor Emmy iets rustiger te houden En omdat er drie spetters regen vielen, zijn we naar Melbourne Museum gegaan. Heel gevarieerd museum, geschiedenis van Australië, van de mens en de natuur in het algemeen. Compleet met mooie, grote dino skeletten. Heel interactief en leuk voor kids dit museum. Met midden in het museum een tropisch bos en voor mij veel mooie Aboriginal schilderijen en carvings. Natuurlijk het museum café niet overgeslagen en relaxt op tijd naar het appartement om nog even te zwemmen op de 7e etage. Gaat goed hier:) Morgen de stad uit en de eerste 100 km Great Ocean Road. Op naar Diana & tante Annie & familie!