Kids dag - Port Douglas 30 juli

30 juli 2015 - Port Douglas, Australië

Vandaag geen plan, dus de kinderen mochten kiezen wat we gingen doen. Alle folders bestudeerd en het werd een kleine dierentuin in de buurt, verkozen boven het krokodillen voeren verderop. Leuke dierentuin,  Wildlife Habitat, met veel vogels in de eerste hal. Pepijn ging op pad met het formulier in de hand van alle vogels die er te zien waren en kruiste vrolijk aan. Emmy er achteraan. Alles vloog over ons heen. Behalve de kasuaris, die zat rustig te eten. Maffe vogel, blijft leuk. Daarna (na de koffie) door voor de kangoeroes en walabi's die je mocht voeren uit de hand. Voorkeur voor de laatsten gezien het formaat. Gelukkig hadden er aan paar honger. Ik denk dat ze ze verder niet hoeven te voeren, want er liepen veel mensen met zakjes voer. Leuke dierentuin, fijne sfeer, relaxt en superschoon, toch een kunst met zoveel vogels. Bij de supermarkt aan de overkant lunch en avondeten gehaald, pff wat is alles duur hier, niet grappig, en in het appartement gaan lunchen en zwemkleren halen. De kids willen nl ook nog naar het strand, voetballen en graven. Er staat een behoorlijke wind, dus het is een beetje een uitdaging maar we houden het zeker een uur vol. Enne, sorry Cees, ik wist niet dat je wou uitslapen. Ik kom in een modus dat ik het einde van deze droomvakantie voel aankomen dus sta om 8 uur naast mijn bed met de vraag wat we gaan doen... Zal me morgen inhouden. Oh nee, toch niet, morgen weer door. Tassen gepakt, zomerkleren blijven, winterkleren eruit, op naar de boomhutten morgen. Iets meer richting binnenland, beetje zakken op de kaart.