Zondag Apollo Bay

19 juli 2015 - Apollo Bay, Australië

Vandaag begon met gedonder. Gedonder buiten, dat bleek het rollen van de zee te zijn. Gedonder binnen, het ochtendhumeur van de jongste spruit. Tien uur 's avonds is haar top tijd, tot elf uur 's morgens is het 'stay away'. Maar ja, we willen toch wel ff wat doen en om 5 uur is het donker dus... Dondert het soms. Maar na een stukje rijden en lunch 40 km het binnenland in, was iedereen goed op stoom. Op naar de watervallen! Dwars door de bossen, Cees begint lol te krijgen in het bochtenwerk, zijn we naar Triple Falls gereden. Keurig aangelegd pad natuurlijk dat leidt door enorme bomen naar een waterval in drie delen. Op de terugweg mochten de kids helemaal stoer in de achterbak. Daar stond de verwarming lekker hoog, dus ze sliepen binnen vijf minuten. Mooie terug rit en nog poging gedaan tot boodschappen. Jammer maar helaas, hier zijn alle winkels net zo dicht als thuis. Gelukkig nog brood en jam en heerlijke pindakaas, de lekkerste van de hele wereld volgens onze jongste wereldreiziger. Nu chillen, genieten van voetbalveld en ligbad en morgen weer fijne familiedagen. Groetjes!

1. Yvonne:
    19 juli 2015
    Geweldige verhalen, geweldige foto's. Super!!!!! Veel gezelligheid met de familie.
  2. Anja:
    20 juli 2015
    Prachtig allemaal!! Veel plezier verder!